cetewale حماسه برنامه برگزاری بزرگداشت

cetewale: حماسه برنامه برگزاری بزرگداشت اینستاگرام برگزاری مراسم آمادگی سوم خرداد

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند / جلالی‌زاده

جلال جلالی‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب اعتقاد است: لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند و هر چند خود را اصلاح‌طلب

لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند / جلالی‌زاده

جلالی زاده: لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده اند و به سمت اصلاح طلبان گرایش پیدا کرده اند

عبارات مهم : سیاسی

جلال جلالی زاده فعال سیاسی اصلاح طلب اعتقاد است: لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده اند و به سمت اصلاح طلبان گرایش پیدا کرده اند و هر چند خود را اصلاح طلب نمی خوانند ولی در موضع گیری و رفتارهایشان گاهی علامت ها و نشانه های اصلاح طلبی دیده می شود. او همچنین بیان می کند مثلث شیخ ناطق نوری، علی لاریجانی و حسن روحانی در آینده علاوه بر اینکه به نفع سیاست کشور است موجب ائتلاف با اصلاح طلبان خواهد شد.

تشکیل حزبی به وسیله یاران حلقه اول لاریجانی قطعیت یافته هست. آن گونه که بهروز نعمتی از افراد عضو هیات موسس این حزب به اعتمادآنلاین گفته آنها در حال تدوین اساسنامه هستند و از همه طیف های سیاسی از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرا در آن حضور دارند و تلاش دارند تا این حزب فراجناحی باشد. شنیده ها حکایت از این دارد که علی لاریجانی با تشکیل این حزب موافقت کرده و کارها زیر نظر او در حال انجام هست. در این میان صحبت هایی هم با شیخ علی اکبر ناطق نوری انجام شده است هست. او قرار است رهبری معنوی این حزب را برعهده داشته باشد که بسیاری این عنوان را بازگشت دوباره او به فضای سیاسی می دانند.

لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند / جلالی‌زاده

جلال جلالی زاده فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با «اعتمادآنلاین» اعتقاد است که لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده اند و به سمت اصلاح طلبان گرایش پیدا کرده اند و هر چند خود را اصلاح طلب نمی خوانند ولی در موضع گیری و رفتارهایشان گاهی علامت ها و نشانه های اصلاح طلبی دیده می شود. او همچنین بیان می کند که مثلث شیخ ناطق نوری، علی لاریجانی و حسن روحانی در آینده علاوه براینکه به نفع سیاست کشور است همچنین موجب ائتلاف آنها با اصلاح طلبان خواهد شد.

این روزها بحث تشکیل حزبی از طرف حامیان آقای لاریجانی و با لیدری او مطرح می شود و صحبت این هم است که شیخ ناطق نوری رهبری معنوی این حزب را عهده دار شود. اگر شیخ ناطق نوری به فضای سیاسی کشور بازگردد با چه اثراتی همراه خواهد بود؟

به نظر من بحث تشکیل حزب و انجام کار گروهی در فضای سیاسی بسیار ارزشمند است و می تواند جامعه را از رکود و سکون خارج کند و نشاط را به جامعه برگرداند. حضور آقای ناطق هم با توجه به اوضاع سیاسی و موضع گیری های ایشان می تواند جهت جامعه بافایده باشد. تحت هر عنوانی وجود شخصیتی مانند آقای ناطق و بازگشت ارزش باعث یک نوع نشاط و شادابی در جامعه سیاسی می شود.

جلال جلالی‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب اعتقاد است: لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند و هر چند خود را اصلاح‌طلب

به هر حال به نظر می رسد اصولگرایان هم به این نتیجه رسیده اند که تشکل های گذشته دیگر موثر نیستند و نیاز به یک نوع بازیگری تازه در فعالیت های سیاسی هست. با توجه به این اوضاع اعتقاد دارم اگر بازگشت آقای ناطق نوری به جامعه با یک نوع نگرش تازه و با تصمیم به ایجاد تحولات در فضای سیاسی همراه باشد، قطعا موثر است ولی اگر صرفا این حضور یک مسئله صوری و ظاهری باشد شاید به نفع آقای ناطق هم نباشد.

اینکه لاریجانی و شیخ ناطق نوری با هم در یک حزب حضور داشته باشند چه خبر سیاسی را به همراه خواهد داشت؟

این همراهی به نظر من موجب جلب بسیاری از افرادی خواهد شد که از اصولگرایان سرخورده شده است اند؛ هچنین می تواند افرادی که به دنبال پست و مقام هستند یا افرادی را که در جامعه بی تفاوت هستند و علاقه مندند تا به نوعی در یک حزب فعال باشند به خود جلب کند. اعتقاد دارم هرچند آقای لاریجانی و آقای ناطق نوری به نوعی از اصولگرایان بریده اند و به سمت اصلاح طلبان گرایش پیدا کرده اند، ولی بین ناطق و لاریجانی تفاوت هایی در موضع گیری ها و پرسشها سیاسی است که شاید این ائتلاف و اتحاد بتواند استمرار داشته باشد.

لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند / جلالی‌زاده

اینکه ترکیبی از لاریجانی، حسن روحانی و شیخ ناطق نوری در آینده سیاسی کشور عزیزمان ایران به وجود آید به نظر شما چه تاثیری بر سیاست ورزی اصلاح طلبان در آینده خواهد داشت؟

با توجه به اینکه این افراد خود را اصلاح طلب نمی دانند ولی در موضع گیری و رفتارهایشان گاهی علامت ها و نشانه های اصلاح طلبی دیده می شود، به نظر من وجود چنین تشکیلاتی هم به نفع اصولگرایان و هم به نفع اصلاح طلبان هست.

اگر این حزب به عنوان یک حزب مقتدر و با توانایی زیاد در جامعه ظاهر شود زیاد می تواند این گروه ها را منسجم کند و به فعالیت زیاد او منجر خواهد شد. علاوه بر این به نظر می رسد که مرزها در آینده جهت اصلاح طلبان زیاد مشخص می شود؛ به هر حال در این میان افرادی از لاریجانی حمایت می کنند و بعضی دیگر از آقای ناطق نوری، چون فضا جهت اصلاح طلبان آنگونه که مورد نیاز است وجود ندارد و اینها می توانند در آینده با اصلاح طلبان ائتلاف کنند.

جلال جلالی‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب اعتقاد است: لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند و هر چند خود را اصلاح‌طلب

یعنی فکر می کنید در آینده همچنان فضا جهت اصلاح طلبان محدود خواهد بود و حضور این سه ضلع می تواند یاری کند تا اصلاح طلبان خواسته های خود را بهتر پیش ببرند؟

تصور من براین هست. هرچند به نظر من ایجاد محدودیت جهت اصلاح طلبان نه به نفع نظام و نه به نفع کشور هست. ولی اگر عقلای قوم در جناح برابر نظرشان بر این باشد که رقیب قدرتمندی در جامعه داشته باشند تا بتوانند زیاد جولان دهند نیاز به این است که اصلاح طلبان را درک کنند و ارزش و جایگاه اجتماعی آنها را تشخیص دهند، تا حتی در مواقع مهم بتوانند باید یکدیگر همفکری کنند.

لاریجانی و ناطق نوری از اصولگرایان بریده‌اند و به سمت اصلاح‌طلبان گرایش پیدا کرده‌اند / جلالی‌زاده

اگر قدرت و اقتدار این سه ضلع در آینده سیاسی کشور تثبیت شود فعالیت های سیاسی را در آینده کشور عزیزمان ایران چگونه می بینید؟

فکر می کنم با توجه به تجربیاتی که این مردها در کشور داشته اند و توقعات و انتظارات مردم را هم می شناسند و می دانند که میل به مردم به کدام سمت است و نیازهای اقتصادی سیاسی و فرهنگی جامعه را تشخیص داده اند، بنابراین می دانند که اگر با اصلاح طلبان هم بنای همکاری داشته باشند به مصلحت مردم است.

اعتمادآنلاین

واژه های کلیدی: سیاسی | لاریجانی | اصلاح طلب | اصولگرایان | اصلاح طلبان | علی لاریجانی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه